دستکش کار با کیفیت

دستکش کار با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 27 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

دستکش کار از لوازم ضروری در صنایع و مشاغل پر خطر می باشد. در مشاغلی مانند جوشکاری ، برش کاری ، کار با مواد شیمیایی و... نیاز به استفاده از دستکش کار است. از دستکش ایمنی متناسب با مشاغل مورد نظر باید استفاده کرد زیرا انواع دستکش های ایمنی با طراحی ها و جنس های مختلف به تولید رسیده اند که هر یک دارای ویژگی هایی هستند تا بتوانند در مشاغل مربوطه بهترین حفاظت را داشته باشند بنابراین یکی از مهم ترین موارد در خرید دستکش کار ، توجه به حرفه ی مورد نظر و خرید دستکش کار بر اساس آن است. ایمنی در کار بسیار مهم است و ایمنی یعنی حالتی که بتوان احتمال وقوع حوادث و خسارات جانی و مادی را تا حد قابل قبولی کاهش داد بنابراین در ابتدا برای شروع فعاایت ها باید ایمنی را در نظر گرفت و تجهیزات ایمنی بر همین اساس طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند از جان افراد محافظت نمایند. افراد زیادی از پوشیدن دستکش کار در زمان کار کردن امتناع می ورزند اما این افراد باید بدانند که در صورت استفاده از دستکش ایمنی مرغوب و با کیفیت علاوه بر محافظت از جانشان، از سرعت کار و آزادی عمل ان ها کاسته نخواهد شد و می توانند به راحتی به کار بپردازند.

فروشگاه رادین این مجموعه ای کامل از تجهیزات ایمنی مشاغل مختلف است که فروش دستکش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی را با بهترین کیفیت ارائه می نماید. فروش دستکش کار توسط مجموعه ی رادین ایمن در انواع جنس ها و کاربری ها انجام می گیرد و برای خرید دستکش ایمنی با قیمت مناسب به سایت رادین ایمن مراجعه کنید.

 تجهیزات حفاظت دست

دستکش ایمنی چیست؟

دستکش کار و سایر تجهیزات ایمنی برای جلوگیری خطرات کاری بسیار مهم هستند و باید از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کرد. یکی از بخش های مهم که باید در زمان کار کردن به آن توجه شود، دست ها می باشد. برای حفاظت از دست ها ، انواع دستکش ایمنی ساخته شده اند تا بتوانند بهترین حفاظت را از دست ها داشته باشند. در مشاغل مختلف مانند آتش نشانی، کارگاه های صنعتی، جوشکاری، کار با ماد شیمیایی و... از دستکش ایمنی استفاده می شود. دستکش کار می تواند از خطراتی همچون ضربه، بریدگی، سوختگی، سایش و... جلوگیری نماید. فروش دستکش ایمنی از طریق سایت رادین ایمن به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های فروش تجهیزات ایمنی انجام می گیرد. در صورت نیاز به خرید دستکش ایمنی و انواع دیگر تجهیزات ایمنی به صورت اینترنتی از این مجموعه خریدتان را انجام دهید.

 انواع دستکش کار از نظر پوشش دهی به دست ها

دسته بندی دستکش کار بر اساس موارد مختلف انجام می گیرد به طور مثال یک دسته بندی دستکش کار  بر اساس نوع کاربری آن است و دسته بندی دیگر بر اساس جنس دستکش کار  می باشد. همچنین دستکش های ایمنی از نظر اندازه، حفاظت دست و بازو در انواع مختلفی می باشند که برای مشاغل مختلف در نظر گرفته شده اند. این دسته بندی شامل 4 نوع می باشد که عبارتند از:

  1. دستکش ها که فقط برای حفاظت دست ها به کار می روند.
  2. دستکش با سر آستین که برای حفاظت دست و مچ به کار می روند.
  3. دستکش های بلند آستین دار برای محفاظت از دست، مچ و بخشی از ساعد می باشد.
  4. حفاظت بازو و ساعد که برای حفاظت کل یا بخشی از ساعد از آن استفاده می شود.

تجهیزات ایمنی

انواع دستکش ایمنی

دستکش کار ها تنوع زیادی دارند که در ادامه می خواهیم به انواع دستکش کار از نظر کاربرد در مشاغل مختلف بپردازیم که هر یک از این دستکش ها دارای ویژگی هایی خاصی هستند.

  • دستکش ایمنی آتش نشانی

دستکش کار آتش نشانی از انواع دستکش هایی است که آتش نشان ها و افراد برای محیط های عملیاتی استفاده می کنند زیرا در این مشاغل حرارت زیادی وجود دارد. الیاف دستکش ایمنی آتش نشانی نسوز است و دارای حالت مکانیکی خوبی می باشد تا در حین کار بتوان به راحتی از این دستکش استفاده کرد.

  • دستکش ایمنی در برابر الکتریسته

دستکش ایمنی در برابر الکتریسیته یکی از دستکش های ایمنی است که همان طور که از نامش مشخص است در مقابل الکتریسیته و جریان برق دارای مقاومت بالایی بوده و عایق الکتریسته می باشد بنابرین افراد در محیط هایی که در تماس با برق است باید از این نوع دستکش کار استفاده کنند. برای انتخاب و خرید دستکش کار ضد الکتریسیته باید بر اساس میزان ولتاژ مورد نظر ، نوع مناسبی از آن را تهیه نمایند زیرا فروش دستکش کار در انواع مختلف انجام می گیرد.

  • دستکش ایمنی در برابر مواد شیمیایی

دستکش کار در برابر مواد شیمیایی از انواع دستکش هایی است که مناسب در محیط های کار با مواد شیمیایی می باشد. این دستکش ایمنی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدی بسیار مقاوم است و دچار خوردگی نمی شود. دستکش کار از جنس لاستیک و یا پلیمر غیر حلال در اسید است اما در خرید دستکش کار ضد مواد شیمیایی و مواد اسیدی باید توجه داشت باشید زیرا ممکن است هر یک از این دستکش ها محدوده ای از اسید ها را در بر گیرد و در مقابل برخی مقاومت نداشته باشد بنابراین برای خرید دستکش کار ضد مواد شیمیایی متناسب با نوع فعالیت و شغل مورد نظر اقدام نمایید.

  • دستکش ایمنی در برابر برش

دستکش کار ضد برش یکی از دستش های متداولی است که در کار هایی که در مواجه با خطر بریدگی دست ها وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستکش کار از زنجیره های ریز به هم پیوسته تشکیل شده است که در برابر برش مقاوم بوده و برای کار در کشتارگاه و قصابی ها و کار با شیشه بسیار مناسب خواهد بود.  

کاربرد دستکش ایمنی

برخی از مشاغل هستند که در زمان کار کردن باید حتما از تجهیزات ایمنی استفاده کرد و گرنه ممکن است آسیب های جانی ایجاد شود به همین جهت انواع تجهیزات ایمنی طراحی شده اند که افراد بتوانند متناسب با شغل مورد نظر خرید دستکش کار و سایر تجهیزات ایمنی را انجام داده و از آن استفاده نمایند. مشاغلی مانند نجاری، آتش نشانی، کار ساختمانی، کار در محیط های در تماس با الکتریسیته، کار در محیط های صنعتی و... نیا به استفاده از دستکش ایمنی دارند و باید در این مشاغل از دستش ایمنی استفاده کرد که بتواند از حوادث احتمالی جلوگیری نماید. فروشگاه رادین ایمن فروش دستکش ایمنی را در مدل های متنوع در نظر گرفته است تا افراد در هر مشاغلی که هستند بتوانند به راحتی با مراجعه به سایت رادین ایمن ، خرید دستکش کار و سایر تجهیزات ایمنی را انجام دهند.

تجهیزات حفاظت دست

فروش دستکش ایمنی مرغوب

در بازار دستکش کار های زیادی به فروش می رسد که هر یک از سطح کیفی مختلفی برخوردارند . به منظور خرید دستکش ایمنی نیاز ست که به کیفیت دستکش ایمنی توجه داشته باشید تا این تجهیز ایمنی را در نوع مرغوب تهیه نماییید. در صورت خرید دستکش ایمنی با کیفیت پایین ، این دستکش ها کارایی لازم را در کار دارند و به سرعت اسیب خواهند دید. بنابراین با خرید دستکش کار در نوع مرغوب می توانید دوام و عملکرد بالایی را از آن مشاهده نمایید. فروش دستکش کار توسط فروشگاه رادین ایمن به صورت اینترنتی انجام می گیرد و افراد نیاز به مراجعه به صورت حضوری ندارند و با سفارش محصولات مورد نظر آن را در مکان دلخواه و در کوتاه ترین زمان تحویل می گیرند.

https://radinimen.com/

1234567