صفحه پرسلان بر و کاربرد آن

صفحه پرسلان بر و کاربرد آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 13 آبان 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

پرسلان نوعی از سرامیک ها است که این سنگ سفید و متراکم است. تولید پرسلان تحت حرارت بالایی می باشد و این سنگ برای کف و نما و سایر بخش های ساختمان به کار می رود. استفاده از تیغه برای برش دادن پرسلان ها به هنگام کار کردن بسیار مهم است تا بتوان برش های منظم و یکدست را ایجاد کرد. قدرت تیغه بسیار مهم است تا بتواند به خوبی و در زمان کوتاه برش های مورد  نظر را انجام دهد. به همین دلیل امروزه انواع دیسک پرسلان بر به تولید رسیده است که از آن برای برش این سنگ استفاده می شود. برای خرید یک تیغه یا صفحه پرسلان بر توجه داشته باشید که هزینه، میزان تیزی و برندگی و دوام بسیار مهم است. دیسک پرسلان بر وسیله ای است که برای برش پرسلان استفاده می شود. به وسیله ی پرسلان بر می توان برش های یکدستی را بر روی این سنگ انجام داد. صفحه پرسلان بر در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود که هر یک دارای کاربردی خاص می باشد و بر اساس سنگ و ضخامت آن می توانید پرسلان بر را خریداری کنید. همان طور که می دانیم سنگ هایی مانند کاشی ، سرامیک، پرسلان و... بسیار شکننده هستند و برای برش نیاز به ابزار آلات مخصوص دارند ، به همین دلیل انواع دیسک های سرامیک بر و پرسلان بر به تولید رسیده اند تا با استفاده از این دیسک ها بتوان برش های خوبی را انجام داد. به دلیل این که پرسلان ممکن است در زمان برش لب پر شود باید از پرسلان بر استفاده نمود و این وسیله قادر به ایجاد برش های بدون لب پر شدگی و شکستگی می باشد.

پرسلان بر

فروشگاه ابزار مجید فروش پرسلان بر را در انواع مختلف از نظر سختی، ابعاد و ضخامت های مختلف ارائه می کند. برای خرید پرسلان بر از طریق این مجموعه می توانید با کیفیت ترین نمونه های پرسلان بر را تهیه کنید.

صفحه پرسلان بر چیست؟

پرسلان نوعی از سرامیک ها است که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. صفحه پرسلان بر برای برش یا ساییدن سطوح استفاده می شود. دقت داشته باشید که صفحه پرسلان بر به تنهایی قابل استفاده نیست و باید از دستگاه هایی مانند پروفیل بر ، سنگ فرز و.. استفاده کرد. این دیسک ها دارای طول عمری هستند و پس از مدتی نیاز به تعویض دارند تا بتوان از آن ها کارایی خوبی را مشاهده کرد زیرا پس از مدتی استفاده از پرسلان بر ، خواهید دید که ضخامت آن کمتر شده و کارایی اولیه را ندارد. دیسک پرسلان بر دارای قیمت مناسبی بوده و می توانید با بودجه های مختلف آن را تهیه کنید.

مشخصات صفحه پرسلان بر

  • مقاومت بالا در مقابل مواد شیمیایی
  • مقاومت بالا در برابر سختی طول عمر بالا
  • ثبات رنگ
  • جذب پایین آب
  • سازگار با محیط زیست
  • مقاومت سایشی بالا
  • مقاوم در برابر سرما

خرید صفحه پرسلان بر

دوام و کیفیت پرسلان بر بسیار مهم است زیرا از این وسیله استفاده ی زیادی می شود. سرامیک بر ها تنوع بالایی دارند و هر یک مخصوص برای سنگ های مختلف می باشند که می توانید ابعاد و اندازه های مختلف این سرامیک بر ها را تهیه کنید. برای خرید پرسلان بر می توانید از طریق مجموعه ی ابزار مجید اقدام به خرید انواع پرسلان بر مورد نظر نمایید. این مجموعه انواع پرسلان بر را در برند های معتبر ارائه می کند.

پرسلان بر

فروش پرسلان بر با قیمت ارزان

فروش پرسلان بر با قیمت ارزان از طریق سایت ابزار مجید ارائه می شود. برای استعلام قیمت پرسلان بر با همکاران ما تماس بگیرید. برای استفاده از پرسلان بر نیاز به استفاده از دستگاه فرز است تا بتوان برش سنگ پرسلان را انجام داد. در ابتدا برای برش سنگ ها از ابزار های دستی استفاده میشد که این کار به سختی انجام می گرفت و کیفیت لازم را نداشت بدین ترتیب برش های دستی برای آهن، بتن، فلز و سنگ کیفیت بالایی ندارد و در مواردی هم این کار انجام پذیر نمی باشد. به همین دلیل از پرسلان بر استفاده می شود.

فروشگاه ابزار مجید از قدیمی ترین فروشگاه های عرضه کننده ی پرسلان بر و سرامیک بر است. شما می توانید خرید پرسلان بر و سرامیک بر را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از طریق فروشگاه معتبر و تخصصی ابزار مجید انجام دهید.

قیمت پرسلان بر

در  بازار با انواع قیمت صفحه پرسلان بر روبرو هستیم و به طور کلی کیفیت بالاتر موجب قیمت بالاتر پرسلان بر می شود. کارخانه های متعددی در زمینه ی تولید پرسلان بر فعالیت دارند و برند یکی از موارد موثر در قیمت پرسلان بر است. بنابراین با در  نظر گرفتن بودجه ای مناسب می توانید خرید پرسلان بر را انجام دهید. البته بسیار مهم است که در وحله ی اول کیفیت این ابزار را مدنظر قرار دهید و سپس قیمت آن را و بر اساس کیفیت خرید پرسلان بر را انجام دهید.

فروشگاه ابزار مجید از فروشندگان معتبری است که فروش پرسلان بر را با بهترین قیمت ارائه می کند. شما با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید خرید پرسلان بر با کیفیت را انجام دهید.

خرید پرسلان بر با قیمت ارزان

با توجه به این که سنگ های پرسلان دارای سختی و ضخامت های مختلفی هستند ، در خرید پرسلان بر باید دقت داشته باشید که دیسک پرسلان بر را در ضخامت و اندازه ی مناسب با متریالی که دارید، تهیه کنید. برای خرید دیسک پرسلان یا صفحه پرسلان بر با قیمت ارزان می توانید از فروشگاه ابزار مجید این ابزار را تهیه کنید. این مجموعه به دلیل فروش بی واسطه ، قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. فروشگاه ابزار مجید مفتخر است در طول ها فعالیت خود همواره موجب خشنودی و رضایتمندی مشتریانش از خرید هایشان شده است.

طریقه برش با صفحه پرسلان بر

تیغه یا صفحه برش را بر روی سنگ پرسلان ، در فاصله و عمقی که می خواهید مناسب با ضخامت متریال باشد، قرار می دهید. پرسلان را بر روی سکویی قرار دهید و محلی که می خواهید سنگ را برش بزنید را علامت بزنید. پیش از روشن کردن تیغه ، آن را با پرسلان تماس ندهید و پس از روشن کردن می توانید تیغ برش را در گیر نمایید. در صورتی که قبلا  پرسلان را برش کم عمق داده اید ، باید یک سمت محل برش داده شده را محل قرار گیری تیغه قرار دهید. صفحه پرسلان بر  با توجه به اندازه اش ، در حدود 1 تا 2 اینچ داخل صفحه فشار دهید و بعد پرسلان بر را به سمت عقب برگردانید و دستگاه را خاموش کنید. برخی از انواع فرز ها قابلیت تنظیم عمق ندارند و در این صورت می توانید از پرسلان بر برای برش کم عمق استفاده نموده و چرخش دستی برش را انجام دهید. این کار دقت زیادی نیاز دارد.

پرسلان بر

وسایل مورد نیاز برای استفاده از صفحه پرسلان بر

  • صفحه برش پرسلان
  • فرز قدرتمند
  • عینک و محافظ چشم

فروشگاه ابزار مجید انواع دیسک های پرسلان بر و سرامیک بر را در برند های معتبر و با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید پرسلان بر از طریق سایت این فروشگاه می توانید با تماس با همکاران ما ، خرید پرسلان بر را انجام دهید. فروشگاه ابزار مجید بهترین کیفیت را به شما ارائه می کند و خدمات دهی عالی و فوری توسط این مجموعه انجام می شود.

https://abzarmajid.com/

1234567