فروش فن تهویه با مناسب ترین قیمت

فروش فن تهویه با مناسب ترین قیمت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 29 شهریور 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

فن به وسیله ای گفته می شود که با استفاده از چرخش یک پروانه کار می کند. کار فن جابجایی هوا می باشد و در انواع مکنده و یا دمنده می باشد که هر یک از این فن ها برای کاربرد های مختلف استفاده می شوند. در محیط های مختلف نیاز به جابجایی هوا برای داشتن هوایی سالم داریم به طور مثال در منازل، ادارات، محیط های صنعتی و... نیاز است که از فن استفاده شود تا تهویه هوا انجام شود. استفاده از فن برای محیط های کوچک و یا محیط های در تماس با آلاینده ها می باشد. بنابراین انواع مختلفی از فن  تهویه وجود دارد که هر یک برای محیط ها مختلف کاربرد دارد. فروش فن تهویه در ابعاد و انواع مختلف انجام می گیرد که برای خرید فن تهویه نیاز است که اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید تا بتوانید نوع مناسبی از این فن ها را تهیه کنید.

فن یا هواکش در محیط های خانگی و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در فن ها ، تعدادی پروانه به هاب اتصال داده شده است که با چرخش این پره ها ، هوا جابجا می شود. حرکت پره ها به وسیله ی شافت و اتصال آن به الکتروموتور انجام می گیرد. با استفاده از فن  تهویه ، سیال جابجا می شود. در تجهیزات تهویه مطبوع از انواع فن ها استفاده می شود تا جریان و یا فشار لازم ایجاد شود.

انواع فن تهویه

فن ها در انواع فن های آکسیال (محوری) و فن های سانتریفیوژ می باشند که هر یک از این دسته بندی ها نیز شامل انواع مختلف است. برای خرید فن تهویه  باید به نوع فن با توجه به کاربرد، حجم هوای مورد نظر، فشار استاتیکی مورد نیاز و ابعاد فضای محل استفاده  توجه داشته باشید. بنابراین استفاده از فن مناسب در فضای مناسب بسیار مهم است.

فروش فن تهویه

فروش فن تهویه در تنوع بالا توسط مجموعۀ بنیس کمپانی انجام می گیرد بنابراین در صورت نیاز به خرید فن از طریق این مجموعه می توانید خرید فن را در کیفیت بالا انجام دهید.

هواکش یا فن وسیله هایی هستند که موجب انتقال هوا و به جریان انداختن آن می شوند. در بسیاری از محیط ها ، هوای آلوده وجود دارد، بخصوص در محیط های صنعتی ، انواع آلاینده ها ، گاز ها و مواد شیمیایی وجود دارد که می تواند به پرسنل کار صدمه وارد کند بدین ترتیب استفاده از فن تهویه برای چنین محیط هایی بسیار ضروری است و از یک یا چند فن استفاده می شود تا هوای سالم وارد محیط شود. فن ها از نظر ساختاری و فضایی که قرار است استفاده شوند در انواع مختلفی به تولید می رسند.

دلیل استفاده از فن

فن‌ های تهویه ، تهویه هوای محیط، انتقال و جا به جایی هوا، خروج آلاینده و گرد و غبار، خنک کردن هوا و تجهیزات و کنترل شرایط هوای محیط را انجام می دهد. در گذشته  ، فن ها وجود نداشتند و افراد برای این که بتوانند تهیه هوا را در محیط ها انجام دهند از فضایی خالی بهره می بردند تا سعی کنند به نوعی هوای محیط و بیرون را جابجا نمایند. اما امروزه با روی کار امدن انواع فن ها ،  به سادگی می توان تهیه هوا را به وسیله ی این فن ها انجام داد.

انواع فن ها

فن ها شامل تنوع بالایی هستند تا بتوان از نوع مناسب با فضایی که می خواهیم از فن استفاده نماییم ، بهره برد. فن ها از نظر عملکرد و ساختار و ابعاد متنوع هستند و باید متناسب با محیط انتخاب شوند. در ادامه می خواهیم به انواع فن ها اشاره کنیم و تا حدودی با کاربرد هر یک آشنا شویم:

  • فن خانگی

هواکش یا فن خانگی یکی از انواع فن های تهویه است که اگر بخواهیم دسته بندی کلی فن ها بگوییم ، فن تهویه شامل فن های خانگی و فن های صنعتی می باشد. در آشپزخانه‌ ها، توالت، حمام، مکان‌های اداری  و... از فن های خانگی استفاده می شود که این فن ها  برای محیط هایی استفاده می شود که آلاینده ی زیادی دارند.  فن های خانگی در مقایسه با فن های صنعتی دارای قدرت کمتری هستند. از این فن ها استفاده می شود تا بهداشت هوای محیط حفظ شود و درون ساختمان تهویه شود.

فروش فن تهویه

با استفاده از فن ، کیفیت هوای داخل ساختمان ها بالا می رود و استفاده از فن ها موجب جلوگیری از رشد میکروب‌ ها و باکتری‌ ها در محیط می شود. در هواکش های خانگی از فن های محوری بسیار استفاده می شود تا هوا جریان پیدا کند. فن ‌های خانگی نیز به سه دسته پره محوری، لوله محوری و پروانه ‌ای تقسیم بندی می ‌شوند.

  • هواکش صنعتی

هواکش صنعتی در محیط ها و کارگاه‌ های مختلف برای تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی از محیط های صنعتی استفاده از فن های قوی بسیار ضروری است زیرا آلاینده های زیادی وجود دارد که باید از محیط خارج شود. از فن صنعتی در کارخانه‌ ها، کارگاه ‌ها برای فرایند تهویه، رطوبت گیری و... استفاده می شود. این فن ها شامل تنوع بالایی هستند که متناسب با محیط مورد نظر باید از فن صنعتی مناسب استفاده شود. فن تهویه صنعتی موجب انتقال هوای آلوده، گاز های بدبو و خطرناک، و همچنین دود و غبار محیط و... به بیرون از محیط و وارد کردن هوای سالم به محیط می شود.

انواع فن از نظر کارکرد

  • هواکش‌ آکسیال
  • فن سانتریفیوژ
  • هواکش سانتریفیوژ محوری
  • فن پشت بامی
  • دمنده‌ جریان متقاطع
  • دمنده‌ گردبادی

خرید فن تهویه با مناسب ترین قیمت

برای خرید فن تهویه باید به مراکز معتبر مراجعه کنید و خرید فن را با کیفیت بالا انجام دهید. مرکز بنیس کمپانی فروش فن را در برند های معتبر ارئه می کند. محصولات این مجموعه با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود بنابراین اگر می خواهید خرید فن را انجام دهید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و خرید فن را با بهترین قیمت انجام دهید. این مجموعه بهترین خدمات دهی را به شما ارائه می کند.

فروش فن به صورت اینترنتی

 برای خرید فن می توانید به صورت اینترنتی انواع فن مورد نیاز را از مجموعۀ بنیس کمپانی انجام دهید. این مجموعه برای پاسخگویی به تمامی مشتریانش، فروش اینترنتی را در نظر گرفته است تا بتواند محصولاتش را به نقاط دور تر نیز ارسال نماید. بنیس کمپانی مجموعه ای تخصصی برای ارائه ی انواع فن ها است و برای خرید اینترنتی فن از این مجموعه می توانید مشاوره دریافت کنید و خرید فن را مناسب با نیازتان تهیه نمایید. خدمات دهی بنیس کمپانی به صورت عالی و فوری می باشد.

فروش فن تهویه

فن تهویه صنعتی دور بالا

فن صنعتی دور بالا یکی از انواع فن های صنعتی است که شباهت زیادی به فن های خانگی دارد. به طور کلی فن ها صنعتی بزرگ تر از فن های خانگی هستند و قدرت بالاتری در تهویه هوای محیط دارند به همین دلیل برای محیط هایی که نیاز به تهویه ی فوری و حجم زیادی از هوا وجود دارد از فن تهویه صنعی استفاده می شود.  

قدرت موتور فن‌ صنعتی دور بالا ، بالاتر از سایر فن های است و هر چه قدر موتور بالاتر باشد توانایی بیشتری در جابجایی حجم زیاد هوا دارد. اما به طور کلی فن های خانگی و فن های صنعتی دارای کارکرد مشابه می باشند اما از نظر طراحی و قدرت و نحوه‌ی عملکرد دارای تفاوت هایی هستند.

 

 

1234567