لاستیک دانلوپ اورجینال

لاستیک دانلوپ

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 24 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

دانلوپ تایرز شرکت تولید کننده لاستیک دانلوپ است که یکی از بزرگترین شرکت ‌های تایرسازی در جهان می باشد. این شرکت معتبر در سال ۱۹۸۵ در نیویورک تاسیس شد. محصولات کمپانی دانلوپ شامل انواع لاستیک ها برای اتومبیل ،هواپیما ،تجهیزات کشاورزی، ماشین آلات سنگین ،کامیون و اتومبیل های مسابقه ای می باشد.‌ خودرو سواران نام لاستیک دانلوپ را شنیده‌ اند و بسیاری از افراد از آن استفاده کرده اند. لاستیک های دانلوپ به جهت کیفیت بسیار بالایی که دارند و فرایند ساخت شان مطابق با استانداردهای روز دنیا ، محبوبیت بالایی در بین مردم دارند.

تاریخچه لاستیک دانلوپ

آقای جان بوید دانلوپ در سال ۱۸۸۸ در حال تماشای پسر خود نشسته بود، زمانی که پسر بچه با سه چرخه بازی می کرد احساس راحتی نکرده و در حرکت مشکل داشت بنابراین آقای دانلوپ چرخ سه چرخه را با پلاستیک پوشش داد و آنها را باد کرد و این اولین ایده برای ساخت تایر بود. پس از آن آقای دانلوپ به فکر ساخت تایر افتاد و اختراع خود را ثبت کرد و کارخانه تایرسازی را با نام دانلوپ تاسیس نمود. این کمپانی که در ایرلند افتتاح شد و بسیار زود گسترش پیدا کرد و در کشورهای مختلف نیز محصولات دانلوپ به دست مصرف کنندگان رسید. کمپانی دانلوپ امروزه انواع لاستیک های دانلوپ را به تولید رسانده و در سراسر جهان آن را به فروش می رساند. نمایندگی های دانلوپ در کشورهای مختلف فعالیت دارند و محصولات دانلوپ را به دست مصرف کنندگان می رسانند. این لاستیک ها به دلیل کیفیت بالا و طراحی اصولی که دارند بسیار پرطرفدار هستند و افرادی که می‌خواهند سواری نرم و راحتی را از خودرو مشاهده کنند از این نوع تایر استفاده می نمایند.

لاستیک دانلوپ

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان معتبرترین مرکز فروش لاستیک دنلوپ و سایر لاستیک های خارجی ، سال هاست به صورت اینترنتی فعالیت دارد و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. لاستیک های ارائه شده توسط فروشگاه چرخ و یدک و در برندهای محبوب و در نمونه اورجینال می باشند.

ویژگی لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ دارای چسبندگی بسیار مناسبی با سطح جاده است و به همین دلیل فرمان پذیری بسیار خوبی را دارند و شتاب گیری و ترمز گیری به وسیله این لاستیک بسیار آسان و مناسب خواهد بود و به همین دلیل امنیت خود را با استفاده از لاستیک دانلوپ بالا می رود و ایمنی خودرو و سرنشینان تامین می گردد.لاستیک های دنلوپ در طی مراحل ساخت مورد آزمایش قرار می‌گیرند و در آزمایشگاه های تخصصی این لاستیک ها از هر جهت تست می شوند تا آماده استفاده باشند. همچنین در ساخت تایر دانلوپ از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می شود و در نتیجه لاستیک های دانلوپ با سطح کیفی بسیار بالا عرضه می گردد.طراحی اصولی و مناسب لاستیک دانلوپ موجب حرکت بسیار منعطف و عالی خواهد بود. سر و صدای لاستیک دانلوپ بسیار ناچیز بوده و هیچگونه مزاحمتی را برای سرنشینان ایجاد نخواهد کرد. همچنین لاستیک های دانلوپ دارای اصطکاک بسیار کمی هستند و به همین جهت هزینه های جانبی خودرو بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

شماره جدید

انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک های دانلوپ شامل تنوع بسیار زیادی می باشند که بر اساس کاربری لاستیک ،مدل لاستیک و شرایط آب و هوایی و غیره در نظر گرفته شده‌اند. در زمان خرید لاستیک دانلوپ، انتخاب نوع بسیار مهم است که کدام یک از تایر های دانلوپ را انتخاب می کنید زیرا هر یک از لاستیک ها مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشند و با توجه به سبک رانندگی باید آن را انتخاب نمایید.در ادامه به انواع لاستیک دانلوپ بر اساس شرایط آب و هوایی متفاوت می پردازیم.

  • لاستیک دانلوپ زمستانه

 یکی از انواع لاستیک های دانلوپ که برای فصل سرما طراحی شده است لاستیک دانلوپ زمستانه می باشد که دارای عاج های خاص بر روی بدنه است که به منظور ترمز گیری بسیار عالی در برف و یخبندان طراحی شده است. مقاومت و ماندگاری لاستیک دانلوپ در سرما و یخبندان بسیار بالا بوده و افرادی که در مناطق سردسیر به رانندگی می پردازند باید حتماً از تایر زمستانی دانلوپ استفاده کنند البته برای فصل ‌های گرم نیاز است که این تایر ها با نمونه لاستیک تابستانه دانلوپ تعویض کردند.

  • تایر دانلوپ تابستانه

لاستیک دانلوپ تابستانه برای فصل های گرم سال مانند تابستان طراحی ‌شده ‌اند و برای مناطق گرمسیر باید از سایر تابستانی دانلوپ استفاده کرد این تایرها در هوای گرم مقاومت بالایی دارند و در شرایط بسیار ایده آلی را در این نوع آب و هوا برای رانندگی ایجاد می کنند.اگر برای فصل های گرم سال از لاستیک دانلوپ تابستان استفاده می کنید باید توجه داشته باشید که برای فصل های سرد سال باید آن را با لاستیک زمستانه دانلوپ تعویض نمایید.

  • لاستیک دانلوپ تمام فصل

لاستیک دانلوپ تمام فصل همانطور که از نامش مشخص است برای تمامی فصول طراحی شده و می ‌تواند گسترده ‌ای از آب و هوا ها را پوشش دهد. در صورتی که در مناطق چهار فصل رانندگی می کنید می توانید از لاستیک دانلوپ تمام فصل استفاده نمایید. فروش لاستیک دانلوپ تمام فصل در کشورمان بسیار پر رونق بوده و افراد زیادی خرید لاستیک دانلوپ را در نمونه ی چهار فصل انتخاب می کنند.

قیمت لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ یکی از لاستیک های وارداتی است که به جهت کیفیت بالا طرفداران زیادی در کشورمان دارد. لاستیک های دانلوپ دارای طراحی منحصر به فردی هستند و تمامی مشخصات یک لاستیک مرغوب و باکیفیت را دارند، بنابراین قیمت لاستیک دانلوپ مقداری بالاتر از سایر لاستیک های معمولی می باشد که امروزه به جهت کمیاب شدن لاستیک های وارداتی به جهت تحریم ها، قیمت لاستیک های وارداتی با افزایش روبرو شده است و باید این لاستیک ها را به صورت مستقیم از مراکز تامین کننده خریداری کنید تا بتوانید و با بهترین قیمت لاستیک دانلوپ را تهیه نمایید. مرکز چرخ و یدک یکی از واردکنندگان لاستیک های دانلوپ است که انواع مختلف این لاستیک را به کشورمان وارد نموده و از طریق سایت چرخ و یدک آن را در دسترس همگان قرار داده است و لاستیک های ارائه شده توسط این مجموعه همگی اصل و باکیفیت هستند و می توانید به صورت مطمئن و با ضمانت خرید لاستیک دانلوپ را از فروشگاه چرخ و یدک انجام دهید. انتخاب لاستیک برای امنیت خودرو و سرنشینان بسیار مهم است و به همین دلیل توصیه می شود که لاستیک های با کیفیت را تهیه کنید که دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد. همکاران ما در مجموعۀ چرخ و یدک مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

لاستیک دانلوپ

خرید لاستیک سواری دانلوپ

 خرید لاستیک سواری دانلوپ بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و لاستیک دانلوپ توانسته تمامی نیاز مصرف کنندگان به یک لاستیک خوب و با کیفیت را تامین نماید. افراد برای خرید لاستیک دانلوپ سواری به صورت اینترنتی می توانند در زمان کوتاه تری خریدشان را انجام دهند. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی برای خرید لاستیک دانلوپ سواری می توان با صبر و حوصله مقایسه لاستیک ها را انجام داد و لاستیک متناسب خودروی مورد نظر را تهیه نمود.‏مقاومت لاستیک دانلوپ سواری بسیار بالا است و همین موجب شده این لاستیک فروش بالایی را در بازار تایر به خود اختصاص دهد. در صورت نیاز به خرید لاستیک دانلوپ سواری در انواع مدل ها و متناسب با خودروی خود به سایت چرخ و یدک مراجعه نمایید، کارشناسان فروش ما راهنمایی های لازم را جهت خرید لاستیک مناسب با خودروی شما ارائه می نمایند.

 https://charkhoyadak.com/

1234567