لوازم یدکی بسترن از کجا بخریم؟

لوازم یدکی بسترن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 17 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

بسترن از خودرو های پر طرفدار است که در کشورمان فروش بالایی دارد و این خودرو به دلیل مشخصات فنی خوب و ظاهر زیبا مورد توجه قرار گرفته است. لوازم یدکی بسترن در کشورمان توسط تامین کنندگان به فروش می رسد و با توجه به این که قطعات وارداتی هستند تنها توسط برخی از فروشگاه های قطعات یدکی خودرو ارائه می شود. هر یک از لوازم یدکی بسترن نقش مهمی در این خودرو دارند و بسترن از شناخته شده ترین محصولات کمپانی فاو است که توسط گروه بهمن موتور به فروش می رسد. بسترن دارای مدل هایی است که در کشورمان محبوبیت بالایی دارد از این رو نیاز به لوازم یدکی بسترن در کشورمان بسیار بالا است و واردات این قطعات توسط برخی نمایندگی ها انجام می گیرد.

فروشگاه نیوپارت به عنوان معتبرترین مرکز پخش قطعات بسترن ، انواع قطعات این خورو را با بهترین قیمت ارائه می کند و از طریق سایت نیوپارت می توانید اقدام به خرید قطعات بسترن مورد نیاز نمایید.

خرید قطعات بسترن بسترن

افراد برای خرید لوازم یدکی بسترن به دنبال فروشندگانی هستند که محصولاتی اصل و با کیفیت را ارائه کنند. لوازم یدکی بسترن در نوع اصل دارای کیفیت بالایی می باشد. خرید قطعات بسترن را از مرکز نیوپارت انجام دهید زیرا این مجموعه انواع لوازم یدکی بسترن را ارائه می کند. فروش قطعات بسترن در مدل های مختلف با توجه به مدل های این خودرو در نظر گرفته شده است. فروش لوازم یدکی بسترن به صورت اینترنتی این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید از فروشگاه های سراسر کشور خرید قطعات بسترن را انجام دهید و نیازی به مراجعه به فروشگاه فیزیکی را نداشته باشید و همین امر موجب شده امروزه افراد زیادی تمایل به خرید های اینترنتی داشته باشند تا در زمان دلخواه و از مکان مورد نظر بتوانند خرید لوازم یدکی بسترن را انجام دهند.

قطعات بسترن

برند اصلی لوازم یدکی بسترن

برند اصلی لوازم یدکی بسترن Besturn  است که این قطعات اصل هستند. اما قطعات وارداتی دیگر نیز با قیمت ارزان تر در بازار موجود هستند و این قطعات دارای سطح کیفی پایین تری نسبت به قطعات اصلی هستند. برخی از افراد تصور دارند که قطعات خودرو های چینی همچون قطعات بسترن نایاب بوده و یا قیمت های خیلی بالایی دارند اما این تصور اشتباه است زیرا نمایندگی های فروش قطعات بسترن مانند نیوپارت قیمت های بسیار مناسبی را ارائه می دهند. امروزه با یک جستجوی ساده می توانید اطلاعات قطعات و قیمت آن را بیابید همچنین در خرید لوازم یدکی بسترن به صورت اینترنتی مشخصات قطعات در کنار محصولات درج شده و می توان بسیار اسان تر برای خرید قطعات تصمیم گیری کرد.

فروش قطعات بسترن اورجینال

خودروی بسترن از نظر بدنه دارای طراحی زیبا و شیک است و زیبایی این خودرو نسبت به رقبا بسیار بالاتر است. در ساخت تجهیزات و قطعات این خودرو از متریال مرغوب استفاده شده است و صاحبین این خودرو از عملکرد خودرو و تجهیزات آن رضایت دارند. این خودرو دارای آپشن های زیادی است و به همین دلیل فروش بالایی را در کشورمان دارد. زمانی که لوازم یدکی بسترن با خرابی روبرو شوند در مواردی می توان آن را تعمیر نمود اما در برخی موارد نیاز به تعویض بوده و باید قطعات جدید تهیه شود. دارندگان خودروی بسترن باید حتما نسبت به خرید لوازم یدکی بسترن اصل اقدام کنند تا بتوانند از قطعات استفاده ی مناسبی را داشته باشند. مواد اولیه ی استفاده شده در قطعات اصلی مرغوب و با کیفیت است و این قطعات دارای طراحی عالی می باشند در صورت که قطعات فیک دارای سطح کیفی بسیار پایینی هستند و به سرعت آسیب خواهند دید.

انواع لوازم یدکی بسترن

خودروی بسترن دارای مدل های مختلفی می باشد و هر یک از این خودرو ها دارای قطعات مخصوص به خود هستند و در انتخاب و خرید لوازم یدکی بسترن باید به مدل خودرو دقت داشته باشید. انواع قطعات بسترن شامل مدل‌ های بسترن B30 ، بسترن B50 و بسترن B50Fمی باشد. انواع قطعات بسترن شامل قطعات موتوری بسترن، قطعات جلوبندی، قطعات بدنه بسترن ، چراغ ها، سیستم ترمز، قطعات برقی بسترن و... می باشد. هر یک از این قطعات نقش مهمی در خودرو دارند و استفاده از قطعات بی کیفیت موجب صدمه به سایر بخش های خودرو می شود به همین دلیل با خرید لوازم یدکی بسترن ازنمایندگی های معتبر بسترن مانند مرکز نیو پارت می توانید از اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل کنید. انواع قطعات بسترن شامل  سر سیلندر بسترن ، فیلتر گیربکس بسترن ، میل لنگ بسترن ،  کوئل و پمپ بنزین‌ بسترن ، تسمه تایم بسترن ، شمع موتور بسترن ،  فرمان هیدرولیکی بسترن ، دینام بسترن ، سپر جلو و عقب بسترن ، قفل صندوق بسترن ، رادیاتور بخاری بسترن ، صندلی کابین راننده بسترن ، واشر سر سیلندر بسترن ، تسمه دینام بسترن، پمپ بنزین‌ بسترن ، فیلتر هوا بسترن، مخزن شیشه شور بسترن ، میل سوپاپ بسترن ، فیلتر روغن بسترن ،  توپی چرخ بسترن ، درب بسترن ، براکت سپر بسترن ،  کمک جلو و عقب بسترن ، قفل درب موتور بسترن ، شلگیر بسترن ، ایربگ بسترن ،  توپی سر کمک بسترن بسترن ، بلبرینگ چرخ بسترن ، کویل بسترن ، سیستم تهویه مطبوع بسترن، آینه بغل دو طرف بسترن ، کاپوت بسترن ،  بوش بسترن ، پلوس بسترن ، قرقری فرمان بسترن ، دیسک چرخ جلو بسترن ، جعبه فرمان بسترن ، میل موج گیر بسترن، لیور دنده بسترن ، نگهدارنده سپر بسترن ، دسته موتور بسترن ، لنت‌ جلو اصلی بسترن  ،  کروز‌ کنترل بسترن  ، گلگیر بسترن ، چرخ بسترن، چراغ های جلو و عقب بسترن ، رینگ چرخ بسترن ، قفل درب بسترن و... می باشد.

قطعات بسترن

فروش لوازم یدکی بسترن با قیمت مناسب

تمامی خودرو ها در زمان هایی به قطعه نیاز پیدا می کنند و بدین ترتیب باید خرید قطعات بسترن را انجام دهید. خرید قطعه از دغدغه های مصرف کنندگان بسترن است و با توجه به این که قطعات تقلبی در بازار بسیار افزایش پیدا کرده است، شناخت قطعات اصلی از تقلبی کار دشواری است. با خرید از مجموعه های معتبر و قدیمی مانند فروشگاه نیوپارت از نظر کیفیت و اصل بودن قطعات ، خیالتان راحت خواهد بود. این مجموعه با هدف بهبود خدمات دهی خود، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده و فروش لوازم یدکی بسترن را در سراسر کشور ارائه می کند. بدین ترتیب مشتریان عزیز با مراجعه به سایت نیوپارت می توانند محصولات را مشاهده و خریداری نمایند.

قیمت قطعات بسترن

امروزه با افزایش قیمت خودرو ها، قیمت قطعات خودرو نیز افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل خرید قطعات بسترن نیاز به دقت بالایی دارد تا بتوان قطعاتی با کیفیت را تهیه کرد تا کمتر به خرید قطعه و تعویض قطعه نیاز پیدا کنیم. فروشندگان لوازم یدکی بسترن که به صورت مستقیم و بی واسطه فعالیت می کنند، قیمت های مناسب تری را ارائه می دهند و می توان با بهترین قیمت قطعات بسترن را تهیه کرد. مرکز نیو پارت سال ها در زمینه ی فروش لوازم یدکی بسترن فعالیت داشته و این قطعات را با قیمت مناسب ارائه می نماید.

قطعات بسترن

فروشگاه نیوپارت از مراکز فروش قطعات بسترن در نوع اورجینال با ارزان ترین قیمت می باشد. این مجموعه تنوع بالایی از قطعات بسترن را گردآوری نموده است و از طریق سایت نیوپارت می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید قطعات بسترن اصل نمایید.

https://newpart-shop.com/

1234567