لوازم یدکی گریدر و انواع آن

لوازم یدکی گریدر و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 20 دی 1402 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

گریدر یکی از ماشین آلات مهم است که به منظور تنظیم شیب و تسطیح خاکریزی ها و خاکبرداری ها از آن استفاده می شود. با استفاده از گریدر می توان تنظیم شکل خاکبرداری ها و خاکریزی ها را انجام داد و این ماشین در راهسازی و شیب دهی به جاده ها بسیار پر کاربرد است. گریدر های اولیه فاقد موتور بودند اما گریدر های امروزی دارای موتور هستند. لوازم یدکی گریدر بسیار مقاوم هستند و در برند های مختلف مانند لوازم یدکی گریدر هپکو در بازار عرضه می شوند.

انواع گریدر ها عبارتند از :

  • گریدر های سبک: گریدر های سبک برای کار های معمولی مانند مسطح نمودن سطح زمین و پخش مواد به کار می روند.
  • گریدر های سنگین: از گریدر های سنگین برای عملیات راهسازی می توان بهره برد.

کاربرد گریدر شامل کندن جوی، مخلوط کردن و پخش کردن خاک و مواد قیری، برف روبی ، برداشتن لایه‌ های زمین، پخش کردن مواد خاکی ، دپو کردن خاک در محل قرضه، حمل مواد به کنار جاده ‌‌ها و... می باشد. استفاده از گریدر ها در پروژه های عمرانی بسیار زیاد است به ویژه در راهسازی از این ماشین بسیار بهره می برند.

لوازم یدکی گریدر

انواع لوازم یدکی گریدر

گریدر شامل انواع قطعاتی است که هر یک نقش مهمی را در این ماشین ایفا می کند به همین دلیل توصیه می شوند که در زمان خرید لوازم یدکی گریدر بسیار دقت داشته باشید و انواع لوازم یدکی گریدر با کیفیت را تهیه کنید. لوازم یدکی گریدر شامل شاسی و بدنه، تیغه ،چرخ ، کلاچ و ترمز، سیستم حرکتی و موتور ، محفظه نگهداری و کنترل سوخت می باشد.

از گریدر ها برای عملیات راهسازی به منظور مسطح نمودن زمین و شیب دهی به زمین استفاده می شود. گریدر دارای تیغه ی بزرگی است که این تیغه نقش مهمی در گریدر دارد. گریدر به عنوان ماشین برف روبی نیز استفاده می شود. لوازم یدکی گریدر اهمیت بالایی دارند زیرا در شرایط سخت کاری گریدر ، قطعات گریدر باید بسیار مقاوم باشند و دوام بیاورند. تولید کنندگان زیادی لوازم یدکی گریدر را به تولید رسانده اند که یکی از این تولید کنندگان لوازم یدکی گریدر هپکو است.

لوازم یدکی گریدر هپکو

گریدر هپکو از انواع بهترین برند های گریدر است و گریدر هپکو دارای ویژگی های عالی همچون کیفیت بالا ، قطعات مقاوم ، کارکرد مطلوب و... می باشد. لوازم یدکی گریدر تنوع زیادی دارند زیرا گریدر ها نیز در مدل های متنوعی تولید می شوند و لوازم یدکی گریدر برای هر یک مختلف است بنابراین در زمان خرید لوازم یدکی گریدر باید به نوع گریدر توجه داشته باشید.

هر گریدر تولیدی هپکو ، دارای قطعات خاصی است زیرا دارای طراحی خاصی بوده و باید از لوازم یدکی گریدر هپکو مخصوص با آن استفاده کرد. بنابراین مدل موتور و سایر قطعات به شکل مختلف است. برند هپکو از بهترین برند ها برای قطعات ماشین آلات سنگین است و محصولات هپکو دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و دوام بالایی دارند.

لوازم یدکی گریدر

تیغه از لوازم یدکی گریدر هپکو

گریدر دارای تیغه ای بزرگ است که بر روی ۶ عدد چرخ قرار گرفته است. برای تنظیم جهت تیغه در گریدر ها ، می توان از جک کمک گرفت. تیغه در بخش جلویی گریدر قرار دارد. هر یک از لوازم یدکی گریدر هپکو در زمان آسیب می توانند تعویض شوند.

بخش های اصلی گریدر ها

لوازم یدکی گریدر هپکو شامل انواع قطعاتی هستند که هر یک از این قطعات بسیار مهم بوده و نقش اساسی در این ماشین دارند و در صورت آسیب دیدگی در هر یک از قطعات ،  باید فورا نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد تا سایر قطعات آسیب نبینند. لوازم یدکی گریدر هپکو عبارتند از:

  • بدنه

بدنه بخشی است که شامل انواع لوازم یدکی گریدر هپکو مانند موتور ، کابین، نگه دارنده تیغه و الحاقیات آن است.

  • تیغه

تیغه در گریدر ها از لوازم مهم است که در اشکال مختلف می باشد. این تیغه ها از لحاظ لبه های مستقیم ، منحنی ها ، ارتفاع ها و ضخامت دارای تفاوت هایی می باشند.

  • چرخ ها

هر یک از ماشین آلات سنگین با توجه به کاربردشان دارای چرخ های مختلف هستند. انواع چرخ های گریدر ها معمولا از لاستیک می باشد. اما برخی از ماشین آلات مانند لودر ها در برخی مدل ها از زنجیر بجای چرخ استفاده شده است.

خرید قطعات گریدر با قیمت ارزان

در صورتی که می ‌خواهید خرید قطعات گریدر را با قیمت ارزان انجام دهید به شما پیشنهاد می‌ کنیم از طریق سایت سرویس قطعه اقدام به تهیه قطعات نمایید. این مجموعه یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه فروش لوازم یدکی گریدر می باشد و بهترین قطعات گریدر را به شما ارائه می کند. فروش لوازم یدکی گریدر هپکو به صورت اینترنتی ارائه می‌شود و شما با مراجعه به سایت سرویس قطعه می‌توانید این قطعات را به راحتی تهیه نمایید.

فروش لوازم یدکی گریدر هپکو با مناسب ترین قیمت

فروش لوازم یدکی گریدر هپکو با مناسب ترین قیمت از طریق فروشگاه سرویس قطعه انجام می شود.در صورتی که می خواهید با کیفیت ترین لوازم یدکی گریدر هپکو را تهیه کنید از طریق این مجموعه اقدام نمایید. گریدر ها از لوازم جانبی زیادی برخوردار هستند و انواع لوازم یدکی گریدر هپکو شامل قطعات برقی ، موتور جک ها ، هیدرولیک ، لاستیک و … می باشد. برای عملکرد صحیح گریدر نیاز به عملکرد عالی تک تک اجزا می باشد.

خرید لوازم یدکی گریدر با قیمت ارزان

 در صورتی که می ‌خواهید خرید لوازم یدکی گریدر با قیمت ارزان را انجام دهید از طریق فروشگاه سرویس قطعه می ‌توانید بهترین قطعات را با کمترین قیمت تهیه کنید. ماشین آلات راهسازی نقش مهمی در فعالیت‌ های عمرانی دارند و نیاز است که حتماً از قطعات با کیفیت و مرغوب برای بهبود عملکرد این ماشین آلات استفاده شود به همین جهت به شما پیشنهاد می‌ کنیم که با خرید لوازم یدکی گریدر در برند های معتبر مانند لوازم یدکی گریدر هپکو ، انواع بهترین قطعات را تهیه نمایید و علاوه بر بالا بردن عملکرد ماشین آلات ، این قطعات را برای مدت زمان طولانی‌ تری در ماشین آلات استفاده کنید. فروشگاه سرویس فروش لوازم یدکی گریدر را در برند های معتبر مانند لوازم یدکی گریدر هپکو ارائه می ‌کند و شما از طریق این مجموعه می ‌توانید به صورت اینترنتی خرید قطعات ماشین آلات را انجام دهید.

لوازم یدکی گریدر

خرید اینترنتی لوازم یدکی گریدر

در صورتی که می ‌خواهید لوازم یدکی گریدر مورد نظر را بیابید از طریق اینترنت می‌ توانید بسیار راحت ‌تر خریدتان را انجام دهید. فروش اینترنتی لوازم یدکی گریدر از طریق فروشگاه سرویس قطعه انجام می شود و می‌ توانید لوازم یدکی گریدر هپکو و سایر برند ها را با بهترین قیمت از طریق این فروشگاه انجام دهید. در خرید اینترنتی شما در زمان خود صرفه‌ جویی خواهید کرد و به فروشگاه‌ های مختلف دسترسی دارید و می ‌توانید به راحتی خریدتان را از فروشگاه مورد نظر انجام دهید.

فروشگاه سرویس قطعه یکی از مراکز فروش اینترنتی قطعات ماشین آلات راهسازی و سنگین است که انواع قطعات گریدر را در مجموعه خود گردآوری نموده و این قطعات یدکی را با بهترین قیمت ارائه می ‌دهد بنابراین شما از طریق سایت این مجموعه می‌ توانید انواع لوازم یدکی گریدر هپکو مورد نیاز خود را به آسانی و به صورت اینترنتی و با صرف کمترین زمان انجام دهید. این مجموعه بهترین خدمات رسانی را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌ کند.

https://serviceghate.com/

1234567