نایلون استرچ و انواع مختلف آن

نایلون استرچ و انواع مختلف آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 27 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

برای حمل و نقل محصولات و ارائه ی آن به مشتری نیاز به بسته بندی مناسب است و این بسته بندی باید بتواند حفاظت خوبی را از کالا ها به عمل آورد. امروزه انواع بسته بندی های مختلف را مشاهده می کنیم که بسیاری از آن ها به جنس پلاستیکی می باشند. یکی از پر کاربر ترین متریال بسته بندی ، نایلون استرچ است. نایلون استرچ نایلونی با کشش و مقاومت بالا است که از محصول در برابر گرد و غبا ر و آلودگی حفاظت می نماید. در این مقاله می خواهیم به فیلم استرچ و کاربرد آن در بسته بندی بپردازیم.

شرکت دریا پلاستیک از تولید کنندگان نایلون های بسته بندی از جمله نایلون استرچ می باشد. این مجموعه فروش فیلم استرچ را با قیمت تولیدی ارائه می نماید. محصولات دریا پلاستیک دارای کیفیت های بسیار خوب می باشند و با خرید نایلون استرچ از این مجموعه ، بهترین و مرغوب ترین نوع فیلم استرچ را تهیه خواهید کرد.

نایلون استرچ چیست؟

نایلون استرچ نایلونی شفاف و نازک است که دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سایر نایلون ها متمایز ساخته است. کشش بالا و انعطاف بالا از ویژگی های خوب نایلون استرچ است. همچنین مقاومت در مقابل پارگی از مزایای این نایلون است.

نایلون استرچ

نایلون استرچ مانع از ورود رطوبت، آلودگی و گرد و غبار به داخل بسته بندی می شود. همچنین مانع از تکان خودرو کالا ها در حین حمل و نقل خواهد شد. از نایلون استرچ برای بسته بندی انواع کالا ها می توان استفاده کرد. این نایلون را می توانید در تنوع بالا از نظر ابعاد و ضخامت خریداری نمایید. فروش نایلون استرچ توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان نایلون های بسته بندی انجام می گیرد که اگر بتوانید خرید فیلم استرچ را از تولید کندگان انجام دهید می توانید با قمیت بسیار مناسب تر خرید نایلون استرچ را انجام دهید. بنابراین پیشنهاد ما به شما شرکت دریا پلاستیک است زیرا این مجموعه ی تولیدی انواع نایلون استرچ را با کیفیت های بسیار بالا به تولید می رساند و می توانید با بهترین قیمت این نایلون ها را از این مجموعه تهیه نمایید.

انواع نایلون استرچ

نایلون استرچ با توجه به ویژگی هایش در انواع مختلف دسته بندی می شود. از نظر کاربرد نایلون استرچ در انواع استرچ صنعتی و استرچ غذایی می باشد که در ادامه به توضیح این نایلون ها می پردازیم:

  1. نایلون استرچ صنعتی

نایلون استرچ صنعتی یکی از انواع نایلون های استرچ است که در صنعت از آن استفاده ی زیادی می شود. این نایلون بسیار پر کاربرد بوده و در انواع اندازه ها و ضخامت می توان آن را خریداری نمود. برای بسته بندی محصولات و پالت ها از نایلون استرچ صنعتی استفاده می شود. از این نایلون در کارخانجات و واحد های بزرگ تولیدی استفاده می شود. بسته های ایجاد شد با استفاده از فیلم استرچ از کالا ها در برابر عوامل خارجی محافظت می کنند.

  1. نایلون استرچ غذایی

 نایلون استرچ غذایی نوعی دیگر از نایلون های استرچ است که در بخش صنایع غذایی استفاده از آن را مشاهده می کنیم. این نایلون ها برای بسته بندی مواد غذذایی به کار می روند. نایلون استرچ غذایی بهداشتی بوده و هیچ گونه آسیبی به مواد غذایی نمی رساند و برای سلامتی نیز ضرری ندارد. نایلون استرچ غذایی در ضخامت کمتر و در نوع شفاف بوده و از فاسد شدن مواد غذایی در زمان کوتاه جلوگیری می کند. با استفاده از نایلون استرچ غذایی می توان از مواد غذایی در مقابل رطوبت ، هوا ، گرد و غبار و آلودگی محافظت نمود.

انواع نایلون استرچ از نظر تعداد لایه

نایلون استرچ پالت در تعداد لایه های مختلفی به تولید می رسد که هر یک برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی هرچه تعداد لایه ی نایلون استرچ بیشتر باشد در نتیجه مقاومت و قدرت کشسانی آن بالاتر می باشد. انواع نایلون استرچ از نظر تعداد لایه عبارتند از :

  • نایلون استرچ تک لایه
  • نایلون استرچ سه لایه
  • نایلون استرچ پنج لایه

جنس نایلون استرچ

نایلون استرچ از مواد اولیه ی پلاستیک پلی اتیلن ساخته می شود. این نایلون علی رغم ضخامت کم ، دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل پارگی است و به سختی می توان آن را پاره نمود.

مزایا و ویژگی‌های استرچ پالت

فیلم استرچ از پرکاربرد ترین نایلون‌ ها در بسته بندی می باشد که دارای مزایای زیادی است که موجب شده افراد زیادی برای بسته بندی محصولاتشان از این نایلون استفاده کنند. نایلون استرچ ارزان قیمت بوده و برای کارخانجات و واحد های تولیدی صرفه ی اقتصادی دارد. این نایلون در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و برای انواع کالا ها می توان از آن استفاده کرد. با بسته بندی محصولات با استفاده از نایلون استرچ ، رطوبت به داخل بسته نفوذ نخواهد کرد و کالا ها آلوده نمی شوند.

  • مقاومت در مقابل پارگی
  • ضربه پذیری بسیار بالا
  • خاصیت کشسانی بالا
  • مقاومت در مقابل گرما
  • چسبندگی خوب
  • قابلیت رنگ پذیری
  • تنوع ضخامت
  • تنوع ابعاد
  • تنوع تعداد لایه

مقاومت نایلون استرچ

بسته بندی با استفاده از نایلون استرچ موجب می شود که کالا ها در مقابل عوامل محیطی در امان بمانند. از نایلون استرچ می توان برای یک کالا و یا چندین بسته در کنار هم استفاده کرد. نایلون استرچ دارای خاصیت کششی بسیار بالایی است به طوری که در برابر ضربه و پارگی و سوراخ شدن مقاوم می باشد. مقاومت نایلون استرچ در مقابل ضربه و کشش بسیار عالی بوده و به همین دلیل از نایلون استرچ می توان برای انواع بسته بندی ها استفاده نمود.

نایلون استرچ

کاربرد نایلون استرچ

امروزه از نایلون استرچ برای انواع بسته بندی ها استفاده می شود. این نایلون کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی دارد. با توجه به خصوصیت کالا های مختلف از انواع نایلون استرچ می توان بهره برد. امروزه فروش نایلون استرچ  بسیار پر رونق بوده و فروشندگان زیادی در حوزۀ فروش نایلون استرچ  فعالیت دارند و برای خرید نایلون استرچ  باید دقت کنید که این نایلون را برای چه مصارفی می خواهید تهیه نمایید. برخی از کاربرد های نایلون استرچ عبارتند از:

  • لوله و اتصالات
  • علوفه و خوراک دام
  • مبلمان
  • لوازم خانگی
  • صنعت خودروسازی
  • صنایع غذایی

نکات مهم در خرید نایلون استرچ

در خرید نایلون استرچ باید به موارد زیادی دقت داشته باشید. در ابتدا نوع مناسب نایلون استرچ را با کاربرد مورد نظرتان مشخص کنید و سپس خرید نایلون استرچ را در نوع با کیفیت انجام دهید. نایلون استرچ در انواع مختلف به تولید می رسد و این نایلون ها از نظر کشسانی و ضخامت دارای تفاوت می باشند که ضخامت آن بر اساس نوع محصولات در نظر گرفته می شود که معمولا برای کالا های بزرگتر و سنگین تر باید خرید نایلون استرچ را در ضخامت بالاتر انجام دهید همچنین در مورد انعطاف پذیری نایلون استرچ باید بگوییم هر چه میزان انعطاف پذریری نایلون استرچ بیشتر باشد ، بسته بندی آسان تر انجام می گیرد.

  • قابلیت کشسانی
  • مقدار انعطاف پذیری
  • ضخامت نایلون با توجه به فشار روی محصول
  • ابعاد نایلون مناسب با ابعاد محصول
  • کیفیت مواد اولیه

نایلون استرچ

شرکت دریا پلاستیک در خدمت شماست تا با ارائه ی انواع نایلون های بسته بندی در نمونه های با کیفیت بتواند رضایت شما مشتریان گرامی را به دست آورد. فروش نایلون استرچ با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان ارائه می شمد و از طریق سایت دریا پلاستیک می توانید خرید فیلم استرچ را انجام دهید.

https://daryapelastic.com/

1234567