نایلون حبابدار با کیفیت بالا

نایلون حبابدار با کیفیت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 9 اسفند 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

نایلون حبابدار نایلونی شفاف و ضربه گیر می باشد که بر روی سطحش دارای حباب هایی از هوا می باشد و قدرت ضربه گیری بالایی دارد. از نایلون ضربه گیر برای بسته بندی لوازم حساس و شکننده استفاده می شود بنابارین کارخانجات و واحد های تولیدی برای بسته بندی محصولاتشان از نایلون حبابدار بهره می برند تا بتواند محصولات را بدون آسیبی به دست مشتریانشان برسانند. نایلون حباب دار با قدرت ضربه گیری بالا مانع از ورود ضربه به کالا ها شده و موجب سالم ماندن لوازم حساس خواهد شد. نایلون حبابدار دارای جنس لطیف و صاف در بخش داخلی و پوشش بیرونی دارای حباب می باشد. این نایلون از مواد پلی اتیلن ساخته شده است.

کاربرد نایلون ضربه گیر

 همانطور که گفتیم نایلون حبابدار برای محافظت از محصولات در مقابل عوامل خارجی استفاده می شود. برای حمل و نقل محصولات و ارائه ی آن به مشتریان نیاز است که کالا ها به صورت سالم به دست مشتریان برسد و در این راستا از متریال بسته بندی مختلف مانند نایلون ضربه گیر استفاده می شود. نایلون حبابدار در انواع مختلف است و می توان برای مصارف مختلف از آن استفاده کرد. برخی از موارد مصرف نایلون حباب دار عبارتند از :

  • بسته بندی لوازم خانگی
  • بسته بندی لوازم الکترونیکی
  • بسته بندی محصولات چوبی
  • بسته های صنعتی
  • بسته بندی لوازم شیشه ای

 غیره

نایلون حباب دار

همه ی ما یک بار هم که شده نایلون ضربه گیر یا نایلون حبابدار را دیده ایم و یا حباب های آن را ترکانده ایم . در واقع این نایلون که دارای تفاوت زیادی با سایر نایلون ها است، عایق و ضربه گیر در بسته بندی ها می باشد. ضربه گیری نایلون حبابدار به واسطه ی وجود تعداد زیادی از حباب های هوا بر روی سطح آن است که شرایطی را فراهم می کند تا کالا ها در حین حمل و نقل آسیبی نبینند.  بنابراین نایلون حبابدار می تواند یکی از بهترین متریال بسته بندی باشد که برار انواع کالا ها بتوان از آن استفاده کرد. نایلون حباب دار شفاف و بهداشتی است و هیچ گونه ضرری برای کالا ها ندارد پس می توان برای انواع کالا ها از این نایلون استفاده کرد و با ایجاد پوشش در برابر ضربه و خط و خراش و... از کالا ها محافظت نمود.

تولید نایلون حبابدار

باید بگوییم که تولید نایلون ضربه گیر دارای هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد و تعداد لایه نمی باشد و مشتریان می توانند با توجه به محصولاتشان و بسته بندی مورد نظر، خرید نایلون حباب دار را در ابعاد مختلف انجام دهند همچنین این نایلون ها در انواع یک لایه و چند لایه به تولید می ‌رسند که در انواع چند لایه دارای مقاومت بالاتری بوده و برای محصولات با ضریب میزان شکنندگی بالاتر به کار می رود. امروزه در بسیاری از کارخانجات از نایلون حبابدار برای بسته بندی ها استفاده می شود زیرا علی رغم قیمت ارزان ، از کارایی بالایی برخوردار است و می ‌تواند تمامی انتظار دارد تولیدکنندگان را برآورده نماید. نایلون ضربه گیر را می توانید به صورت رولی یا فله ای خریداری کنید همچنین این نایلون ها در انواع نایلون حبابدار کیسه ای نیز به فروش می رسد.

 مزایای نایلون ضربه گیر

نایلون ضربه گیر یکی از نایلون هایی است که دارای مزایای بسیار زیادی در زمینه بسته بندی می باشند همچنین می تواند به عنوان عایق حرارتی و صوتی به کار رود. بسته بندی راحت و حمل و نقل آسان با استفاده از این نایلون میسر خواهد شد. با بسته بندی محصولات با استفاده از نایلون حباب دار از کثیف شدن و خرابی محصولات جلوگیری خواهد شد، به منظور جابجایی وسایل به خصوص در اسباب کشی ها می توان از نایلون حبابدار به عنوان ضربه گیر استفاده کرد تا لوازم در حین جابجایی دچار ضربه و آسیب نشوند. نایلون ضربه گیر وزن سبکی دارد و بسته های ایجاد شده به وسیله ی این نایلون دارای کمترین وزن خواهند بود. مقاومت و دوام بالای نایلون حبابدار از ویژگی‌ های مثبت این نایلون بوده که می‌ تواند موجب کاربرد آن برای مصارف مختلف گردد. شما می توانید به راحتی نایلون ضربه گیر را در ابعاد و اندازه دلخواه تهیه نمایید و از آن بهترین استفاده را داشته باشید.

نایلون حبابدار

خرید نایلون حبابدار با بهترین قیمت

مراکز فروش نایلون ضربه گیر، این نایلون را با قیمت های مختلف ارائه می کنند. هرچه کیفیت نایلون های حبابدار بالاتر باشد در نتیجه قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد اما فروشندگانی هستند که نایلون ضربه گیر را به قیمت عمده و ارزان در اختیار شما قرار می دهند که مرکز دریا پلاستیک یکی از این مجموعه های فعال و معتبر می باشد. شرکت دریا پلاستیک یکی از تولید کنندگان بزرگ نایلون ضربه گیر در کشورمان است که انواع نایلون حباب دار را متناسب با کارایی های مختلف به تولید رسانده و می توانید جهت تامین نایلون ضربه گیر مصرفی خود، با مراجعه به سایت دریا پلاستیک و با ارتباط با کارشناسان فروش ما در این مجموعه ،خرید نایلون حباب دار را با بهترین قیمت انجام دهید.

 شرکت دریا پلاستیک به دلیل عرضۀ مستقیم محصولات ، قیمت گذاری بسیار مناسبی را در نظر گرفته و شما می توانید به صورت مستقیم از تولید کننده خرید نایلون حبابدار را انجام دهید.

استفاده از نایلون ضربه گیر

اگر برای بسته بندی محصولاتتان به دنبال کاوری با قیمت مناسب و کارایی بسیار خوب هستید به شما پیشنهاد می ‌کنیم که از نایلون نایلون ضربه‌ گیر استفاده کنید زیرا این نایلون ،یک نایلون به همراه حباب های پرشده از هوا می باشد که می تواند ضربه گیری بسیار خوبی را برای محصولات شما داشته باشد. نایلون حبابدار نایلونی از مواد پلی اتیلنی یا همان مواد پتروشیمی می باشد که بسیار مقاوم و با دوام است و می تواند از محصولات شما بهترین حفاظت را داشته باشد. شرکت دریا پلاستیک به جهت تولید مستقیم و بدون واسطه ، قادر به قیمت گذاری ارزانتر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد بنابراین برای خرید نایلون حبابدار مصرفی خود به سایت شرکت پلاستیک مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

نایلون ضربه گیر در ابتدا به منظور پوشش دهی به دیوارها به عنوان کاغذ دیواری به تولید رسید اما اکنون می‌ توان از این وسیله برای محافظت از کالا و مصارف مختلف استفاده کرد. نایلون حبابدار می ‌تواند از محصولات در مقابل عوامل خارجی محافظت کند، در زمان اسباب کشی استفاده از نایلون حباب دار بسیار مشاهده می شود که با استفاده از نایلون حبابدار می توان پوششی بسیار خوبی را برای کالا ها ایجاد کرد تا در زمان حمل و نقل کالا ها از ضربه و خط و خش و آسیب دیدگی در امان باشند. کاربرد نایلون ضربه گیر بسیار زیاد است و نمی ‌توان تمامی این کاربردها را در یک مقاله گنجاند اما می ‌توانیم به برخی از کاربرد نایلون حبابدار اشاره کنیم ، برای بسته بندی محصولات چوبی، بسته بندی لوازم دکوراسیون، بسته بندی مبل ، بسته بندی لوازم خانگی ، بسته بندی در صنف های شیشه بری، بسته بندی کالاهای صنعتی و غیره از نایلون حباب دار استفاده می ‌شود.

تایلون حبابدار

نایلون ضربه گیر به منظور استفاده به منظور عایق های حرارتی و صوتی به کار می رود. برای بسته بندی و حمل و نقل راحت تر کالا ها از نایلون حبابدار استفاده می ‌شود و بسته بندی نهایی با استفاده از این نایلون ضربه گیر ، کم حجم و کم وزن خواهد بود.

 https://daryapelastic.com/

1234567