کاغذ دیواری مناسب برای اداره

کاغذ دیواری اداری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 27 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

کاغذ دیواری روکشی برای پوشش دیوار ها است که در انواع مختلف و در طرح های متنوع به تولید می رسد. چاپ کاغذ دیواری در انواع چاپ مسطح، چاپ کلیشه ای، چاپ دورانی و چاپ سیلک اسکرین می باشد. برای خرید کاغذ دیواری می توانید آن را در متراژ مورد نظر تهیه کنید که به صورت متری و یا رولی می باشد. کاغذ دیواری از دیوار پوش های محبوب هستند و در بسیاری از خانه و مکان های مختلف مشاهده می شوند. تنوع طرح ها و مدل های کاغذ دیواری به قدری است که می توانید کاغذ دیواری های متعددی را طبق سلیقه ی خود انتخاب نمایید. اگر به دنبال دیوار پوشی مناسب برای دیوار ها هستید که بتواند تاثیرات زیادی را در دکوراسیون داخلی بگذارد و در زمان فوری اجرا شود، کاغذ دیواری بهترین گزینه است.

فروشگا دیوار دکور انواع کاغذ دیواری ها را در سبک های مختلف ارائه می کند و می توانید از طریق این مجموعه ، خرید کاغذ دیواری را در طرح های زیبا و جدید انجام دهید. فروش کاغذ دیواری با بهترین قیمت از طریق سایت دیوار دکور نجام می گیرد.

طرح های کاغذ دیواری 

کاغذ دیواری ها در طرح های مختلف به تولید می رسند و طرح های کاغذ دیواری ها در دو نوع است که به آن اشاره می کنیم.

  1. کاغذ دیواری با طرح هایی مانند یک نقاشی که تصویر مشخصی دارند.
  2. کاغذ دیواری با طرح هایی که شامل بافت های گرافیکی هستند و تصاویری کوچک تکرار شونده دارند.

کاغذ دیواری

کاربرد کاغذ دیواری 

استفاده از کاغذ دیواری و کاربرد آن دارای مزایای خوبی می باشد. از مزایای استفاده از کاغذ دیواری ، در زمانی است که شما به بوی رنگ حساس هستید و قطعا کاغذ دیواری می تواند بهترین گزینه در این شرایط باشد. همچنین اگر می خواهید نصب دیوارپوش را در فرصت کوتاهی انجام دهید، با خرید کاغذ دیواری و استفاده از آن می توانید در زمان کوتاه آن را اجرا نمایید. در زمان های گذشته ، کاغذ دیواری ها در انواع غیر قابل شستشو و با دوام کم بودند و افراد برای خرید کاغذ دیواری مردد می شدند زیرا در زمان کوتاه کاغذ دیواری دچار پراگی و خرابی می شد. اما امروزه کاغذ دیواری ها در کیفیت های بسیار عالی و از مواد اولیه ی مرغوب ساخته شده اند که قابلیت شستشو دارند و می توان بدون مشکلی از این کاغذ دیواری ها استفاده کرد و زمانی که بخشی از کاغذ دیواری دچار آلودگی شد، با کمترین زحمت و با استفاده از یک دستمال آن را تمیز کرد. فروش کاغذ دیواری در انواع مختلف انجام می گیرد که برخی از انواع قابلیت شستشو دارند.

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

قبل از خرید کاغذ دیواری ها باید اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید تصمیم گیری نمایید. امروزه تولید کنندگان زیادی در عرصۀ تولید کاغذ دیواری فعالیت دارند و به همین دلیل کاغذ دیواری ها از نظر کیفیت و نوع و... با هم متفاوت هستند به همین جهت قبل از خرید کاغذ دیواری باید ابتدا کاغذ دیواری مورد نظرتان را انتخاب کنید. تاثیر رنگ یکی از موارد مهم در انتخاب کاغذ دیواری است بهتر است در مورد آن اطلاعاتی را داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی جذاب و دلنشین را ایجاد نمایید. رنگ و طرح  بر روحیه ی افراد بسیار تاثیر گذار است بنابراین برای انتخاب این موارد نیاز به دقت بالایی دارید بنابراین سعی کنی طرح هایی آرامش بخش را انتخاب کنید که حس خوبی را به شما انتقال دهد همچنین از رنگ های روحیه بخش و شاد استفاده کنید. سبک کاغذ دیواری باید متناسب با دکوراسیون محیط مورد نظر باشد بنابراین در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری باید به دکوراسیون و اجزای آن نیز توجه کنید. یک کاغذ دیواری غیر هماهنگ با محیط، جذابیتی نخواهد داشت بنابراین توجه کند که چه کاغذ دیواری می تواند علاوه بر زیبایی ، بیشترین هماهنگی را با محیط داشته باشد. دقت کنید که هر چه کاغذ دیواری مورد نظر شما دارای طرح های شلوغ تر باشد ، بر جلوه ی محیط غلبه خواهد کرد.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری

پوستر دیواری در یک فضا و بر روی یک دیوار اجرا می شود در صورتی که کاغذ دیواری  معمولا برای تمامی دیوار ها استفاده می شود بنابراین کاغذ دیواری ها به صورت متری در متراژ مورد ئظر تهیه می شوند اما پوستر دیوار ها را باید در ابعاد  یک دیوار و متناسب با آن انتخاب کنید که به صورت پنل به فروش می رسند. همچنین می توان از کاغذ دیواری برای سقف استفاده می شود.

کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری‌ ها تکرار نقوش مشخصی است که در سراسر رول این تکرار وجود دارد بنابراین می توانید متراژ های مختلف آن را تهیه کنید و از مکان های مورد نظر نیز در پایان کار برش دهید. پوستر دیواری ها دارای یک تصویر کلی از یک گل ، ساحل، چهره و یا هر چیز دیگری هستند و نمی توان آن را برش داد به همین دلیل باید ابتدا اندازه ی دیوار مورد نظر برای نصب پوستر دیواری را اندازه گرفت و سپس به در ابعاد دیوار آن را سفارش داد. فروش کاغذ دیواری و پوستر دیوار به صورت آماده انجام می گیرد اما پوستر دیوار را می توانید به صورت سفارشی نیز به چاپ برسانید.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

  • برای انتخاب کاغذ دیواری اگر اتاق شما بسیار بزرگ است بهتر است از کاغذ دیواری ها کمی تیره تر استفاده شود تا بتوانید در محیط آرامش ایجاد کنید زیرا انتخاب این کاغذ دیواری باعث القای حس آرامش در فضاهای بزرگ می‌شوند.
  • در صورتی که دیوار ها دچار ترک خوردگی یا خرابی هستند و می خواهید از کاغذ دیواری به منظور پوشش دهی و رفع عیب و ایراد ها استفاده کنید، از کاغذ دیواری با طرح های ریز تکرار شونده استفاده کنید.
  • برای داشتن کاغذ دیواری انرژی زا و محیطی پویا و خلاق می توانید از کاغذ دیواری ها با طرح های زیگزاگ استفاده کنید.
  • استفاده از کاغذ دیواری ها با رنگ روشن برای اتاق های کوچک توصیه می شود زیرا موجب باز تر نشان دادن فضا خواهد شد و آن را روشن تر نشان می دهد.
  • برای صمیمی نشان دادن محیط می توان از کاغذ دیواری با طرح های بزرگ استفاده کرد.
  • در صورتی که می خواهید از دو کاغذ دیواری استفاده کنید باید در نظر بگیرید که کاغذ دیواری شلوغ تر را در مکان ها خلوت استفاده کنید.
  • خطوط موجود در کاغذ دیواری ها می تواند بر کوتاه یا بلند بودن دیوار ها تاثیر گذار باشد مثلا خطوط عمودی موجب بلند تر نشان دادن دیوار ها شده و برای فضا هایی با سقف کوتاه مناسب خواهد بود. همچنین خطوط افقی می تواند موجب بزرگ تر نشان دادن فضا شود.
  • برای اتاق کودکان دقت داشته باشید که از طرح های زیبا و عروسکی مناسب با سنشان استفاده کنید تا بر روحیه ی کودکان تاثیر مثبت بگذارد.

کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری 

فروش کاغذ دیواری از طریق سایت دیوار دکور در طرح های متنوع انجام می گیرد و متقاضیان خرید کاغذ دیواری   می توانند با مراجعه به این مجموعه، خرید کاغذ دیواری را به صورت مطمئن از کیفیت و قیمت آن انجام دهند. کاغذ دیواری های گردآوری شد توسط این مجموعه پاسخگوی سلایق تمامی مشتریان است و می توانید به راحتی کاغذ دیواری   مورد علاقه ی خود را خریداری کنید. کاغذ دیواری های دیوار دکور با دوام و مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند.

https://divardecor.com/

1234567