شارژ کپسول آتش نشانی در کوتاه ترین زمان

شارژ کپسول آتش نشانی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 27 بهمن 1401 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

اولین ابزار ایمنی در زمان آتش سوزی ، کپسول آتش نشانی است که به وسیله ی آن می توان آتش را خاموش کرد و یا از گسترش آن تا زمان رسیدن آتش نشانان جلوگیری نمود. اما در صورتی می توان از کپسول آتش نشانی استفاده کرد که این خاموش کننده ها در دسترس بوده و کاملا شارژ باشند. تصور کنید که کپسول را یکی دو سال پیش تهیه کرده اید و از زمان شارژ کپسول آتش نشانی اطلاعی ندارید، بنابراین آتش سوزی در صورت شارژ نبودن و یا انقضای شارژ کپسول آتش نشانی، ممکن است مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. بنابراین لازم است که علاوه بر خرید کپسول آتش نشانی ، شارژ کپسول آتشنشانی را در نظر بگیرد تا در زمان های نیاز نسبت به شارژ کپسول ها اقدام نمایید. کپسول های آتش نشانی نیاز به نگهداری دارند و بررسی بدنه ی کپسول ها از اهمیت بالایی برخوردار است ، در صورت وجود هر گونه عیب و نقص در کپسول آتش نشانی باید سریعا آن را برطرف نمایید. دقت کنید که تمام اجزای کپسول در جای خود قرار داشته باشند و سالم باشند. هر گونه خرابی و نشتی کپسول می تواند موجب عدم کارایی آن در زمان استفاده باشد.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات شارژ کپسول آتشنشانی می باشد که می توانید برای خرید کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

شارژ کپسول آتش نشانی

اهمیت شارژ کپسول آتش نشانی

اگر صاحب شغلی و یا مدیر آپارتمان هستید، باید برای امنیت جان افراد به نکات ایمنی توجه داشته باشید و تجهیزات ایمنی را برای مجموعه ی خود در نظر بگیرید. خرید کپسول آتش نشانی و سرویس و نگهداری آن بسیار مهم است. برای انجام سرویس های دوره ای نیاز است که کپسول و متعلقات آن را بررسی نمایید همچنین جهت شارژ کپسول آتششانی در دوره های مورد نیاز اقدام نمایید. زمان شارژ کپسول آتش نشانی بر روی برچسب یا کارت متصل به کپسول نوشته شده است و با توجه به این اطلاعات می توانید در زمان مناسب اقدام به شارژ کپسول نمایید. با یافتن یک مرکز معتبر می توانید شارژ کپسول آتششانی را با اطمینان انجام دهید بنابراین ما به شما مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران را معرفی می کنیم. این مجموعه دارای سال ها سابقه در حوزه ی ارائه ی خدمات شارژ کپسول اتششانی می باشد.

زمان شارژ کپسول آتشنشانی

در زمانی که تخلیه ی مواد داخل کپسول آتش نشانی صورت گیرد مسلما باید نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام کرد اما در موارد دیگری نیز نیاز به شارژ کپسول آتشنشانی است. یکی از زمان هایی که نیاز به شارژ کپسول آتشنشانی دارید ، بلافاصله پس از استفاده از کپسول حتی به میزان کم است. در صورتی که از کپسول آتش نشانی استفاده کرده اید حتی در حد چند ثانیه باید فشار داخلی مخزن کاش پیدا کرده و شارژ مجدد انجام گیرد. شارژ کپسول آتش نشانی به صورت دوره ای نیز باید انجام گیرد ، هر یک از کپسول های اتش نشانی با توجه به محتوایی که دارند ، زمان های مختلفی برای شارژ مجدد آن ها در نظر گرفته می شود . یکی از زمان هایی که نیاز به شارژ کپسول آتشنشانی مجدد است ، زمان افت فشار می باشد. برای افت فشار و آسیب دیدگی سیلندر دلایل مختلفی وجود دارد. با بازرسی دوره ای می توانید از سالم بودن کپسول اتش نشانی اطمینان حاصل کنید. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز معتبر شارژ کپسول آتشنشانی در تهران می باشد. این مجموعه انواع کپسول های ایمنی را با محتویات و وزن های مختلف ارائه می نماید.

شارژ کپسول آتشنشانی

مرکز شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول اتششانی فرآیندی نیست که بتوانید خودتان آن را انجام دهید و باید حتما برای شارژ کپسول آتش نشانی به مراکز خدمات ایمنی ارائه دهنده ی چنین خدماتی مراجعه نمایید. تمامی مراحل در شارژ کپسول آتش نشانی باید به درستی انجام شود در غیر اینصورت ، کپسول کارایی لازم را نخواهد داشت. در شارژ کپسول آتشنشانی ، مواردی همچون تخلیه کامل مهارکننده، میزان شارژ کپسول، فشار مخزن و... بسیار مهم بوده و به همین دلیل برای شارژ کپسول آتشنشانی باید حتما یک متخصص این کار را انجام دهد. تکنسین های اموزش دیده و با تجربه می توانند این کار را به خوبی انجام دهند. شرکت های ایمنی و آتش نشانی و موسسه های حفاظت در برابر آتش و مراکز تولید تجهیزات ایمنی اطفاء حریق می توانند این کار را انجام دهند.

مراحل شارژ کپسول آتشنشانی  

  • در مرحله ی اول مشخص می شود که نوع خاموش کننده چیست، همان طور که گفتیم کپسول های آتش نشانی در انواع مختلف به تولید می رسند که دارای محتویاتی مختلف می باشند. بنابراین برای شارژ کپسول آتش نشانی در ابتدا باید محتویات کپسول مشخص شود. برای مخزن ها در کلاس A از آب برای پر کردن آن استفاده می شود اما برای کلاس های دیگر مانند B,C ,D و سایر کپسول ها از مواد خشک شیمیایی استفاده می شود.
  • در مرحله ی بعدی باید ابتدا کپسول مورد نظر تخلیه شود تا محتویات آن به طور کامل بیرون آید. کپسول ها در صورتی که حتی یکبار به میزان کم هم استفاده شده باشند باید مجدد شارژ شوند. بنابراین پیش از شارژ کپسول آتشنشانی ، باید ابتدا تمامی مواد به طور کامل تخلیه شود.
  • در مرحله ی بعدی تمیز کردن کپسول آتش نشانی انجام می گیرد. در این مرحله باید کپسول بررسی شود و تمیز کاری برای بخش های مختلف آن انجام گیرد. اجزای مختلف خاموش کننده شیلنگ ، اهرم فشار و... بررسی می شود و باید سالم باشند همچنین نازل اهرم و حلقه ی پلمپ را نیز باید بررسی شود تا در صورت هر گونه مشکل برطرف شود. در صورتی که هر یک از قطعات دچار خرابی و مشکل شده باشند باید تعویض شوند.
  • در نهایت مواد متناسب با کپسول مورد نظر پر می شود. برای این کار نیاز به استفاده از دستگاه های مختلف بوده و از دستگاه فشار و مواد پر کننده نیز استفاده می شود. برای شارژ کپسول اتششانی برای هر یک از انواع کپسول ها باید از مواد مناسب استفاده شود و این کار با شیوه های مختلف انجام می گیرد.

شارژ کپسول

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتشنشانی باید توسط تکنسین های ماهر انجام شود. افراد آموزش دیده و با تجربه می توانند عملیات شارژ کپسول آتش نشانی را به خوبی انجام دهند. شرکت های محافظت در برابر آتش ، با دانش و اطلاعات لازم در این زمینه می توانند خدماتی عالی را به شما ارائه دهند بنابراین حتما دقت داشته باشید که به شرکت های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت شارژ کپسول آتش نشانی مطمئن شوید. در زمان شارژ کپسول آتشنشانی ، در صورتی که کپسول آتش نشانی شما سالم باشد نیازی به تعویض نبوده و شارژ انجام خواهد گرفت اما اگر کپسول دارای مشکل  خرابی باشد نیاز است که کپسول جدیدی تهیه شود. تکنسین های ما در مجموعۀ خدمت ایمنی آتش گریز تهران اطلاعات لازم را به شما ارائه می کنند. هزینۀ شارژ کپسول آتششانی با توجه به نوع کپسول و وزن آن مختلف است و مجموعه ی خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهترین تعرفه ها را در نظر گرفته و بهترین شرکت فعال در این حوزه می باشد. برای ارتباط با تکنسین های این مرکز معتبر ، با مراجعه به سایت خدمات ایمنی آتش گریز تهران با همکاران ما تماس بگیرید.

 https://sharjkapsol.com/

1234567