فیلتر شنی و مزایای آن

فیلتر شنی و مزایای آن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 16 مرداد 1403 در ساعت 0 : 0 دقیقه |

فیلتر شنی از تجهیزات مهم در سیستم ‌های تصفیه آب می باشد که نقش موثری در سیستم پیش تصفیه سازی آب دارد. فیلتر شنی می تواند برای حذف ذرات معلق، کدورت و آلودگی‌ های فیزیکی از آب مورد استفاده قرار گیرد و استفاده از فیلتر شنی به دلیل کارایی بسیار خوبی که دارد ، در بخش های مختلف پیش تصفیه آب خانگی و صنعتی استفاده می شود. با استفاده از فیلتراسیون می توان تمام ذرات اضافه ی آب را پاکسازی کرد. فیلترشنی ها در جنس های فلزی ، فایبرگلاس ، استیل و.. تولید می شوند. فیلترشنی FRP یکی از انواع فیلتر شنی ها است که در صنایع مختلف و تهیه آب شرب از آن استفاده می شود. فیلترشنی FRP یا فیلتر شنی فایبرگلاس  وزن کمی دارد و دارای جنس ضد زنگ است.

فروش فیلتر شنی با کیفیت بالا توسط شرکت اطلس آب انجام می گیرد. این مجموعه یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ی تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب می باشد. برای خرید فیلتر شنی می توانید از طریق این مجموعه انواع تجهیزات تصفیه آب مورد نیاز را تهیه کنید.

فیلتر شنی


  
ساختار فیلترشنی FRP

فیلترشنی FRP شامل لایه های مختلفی است که هر لایه دارای اندازه و نوع خاصی از ذرات پر شونده همچون شن و سیلیس است. لایه‌ های شن در فیلتر شنی شامل شن طبیعی یا مصنوعی هستند که مخزن فیلتر شنی را پر می کنند. این شن ها به ترتیب از نظر سایز دانه بندی قرار می گیرند به طوری که لایه ی پایینی در مخزن فیلتر شنی از شن درشت تر پر شده است. در برخی از فیلتر شنی ها از لایه‌ هایی مانند زغال فعال یا کربن هم استفاده می شود. استفاده از این لایه ها کمک می کند که بو و طعم نامطبوع آب از بین برود. فیلترشنی FRP دارای قیمت ارزانی است و فروش فیلترشنی FRP با استقبال زیادی روبرو شده است. در بخش پایین فیلتر سیستمی وجود دارد که آب تصفیه شده را به سیستم بعدی انتقال می دهد تا تمام مراحل فیلتر شنی به صورت صحیح انجام گیرد. این ساختار به فیلتر شنی ها این امکان را می دهد که ذرات اضافه توسط شن گرفته شود و بتوان پاکسازی آب را تا حد مطلوبی انجام داد.

نحوه عملکرد فیلتر شنی

عملکرد فیلتر شنی به صورت مختلفی انجام می گیرد و بر اساس نوع فیلتر شنی ، عملیات پاکسازی آب به صورت مختلف انجام می گیرد. فروش فیلتر شنی در تنوع گسترده ای انجام می گیرد و هر یک از فیلتر شنی ها برای کارایی لازم شامل عملکرد های مختلفی هستند که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • فیلتراسیون فیزیکی

در عملکرد فیلتر شنی، برخی از انواع فیلتر شنی شامل فیلتراسیون فیزیکی هستند. ذرات معلق و آلودگی‌ ها با گذر از بستر شن دانه بندی ، به دام می افتند و حذف می شوند.

  • فیلتراسیون بیولوژیکی

از دیگر عملکرد های برخی از انواع فیلتر شنی می توان به فیلتراسیون بیولوژیکی اشاره کرد. در برخی از انواع فیلتر شنی ها ، از باکتری های مفید نیز استفاده می شود که برای حذف آلودگی ها موثر است.

فیلتر شنی

مزایای فیلتر شنی 

تصفیه سازی آب با توجه به کمبود آب از اهمیت بالایی برخوردار است و تصفیه سازی برای آب مصارف خانگی و صنعتی به کار می رود. استفاده از فیلتراسیون برای تصفیه سازی آب بسیار موثر است و از فیلتر شنی در بخش پیش تصفیه سازی آب استفاده می شود که ابتدا ذرات معلق، گل و لای و آلودگی هایی را از آب پاکسازی کند ، سپس فرآیند های دیگری برای تصفیه سازی آب انجام می گیرد که شامل تجهیزات مختلفی است. آب برای تصفیه سازی از مراحل مختلفی عبور می کند تا در نهایت پاکسازی شود. فیلترشنی FRP دارای مزایای زیادی است که برای حذف کدورت و ذرات از آب به کار می رود. فیلتر شنی ها در انواع مختلف از جمله فیلترشنی FRP ، فلزی ، استیل و... هستند که از جنس بدنه ی مختلف ساخته شده اند. از نظر ظرفیت نیز فیلترشنی ها در ظرفیت های مختلف می باشند که بر اساس نیاز می توان نوع مناسبی از این فیلتر ها را تهیه کرد. از جمله مزایای فیلتر شنی ، کارایی بالای آن است به طوری که فیلتر شنی می تواند انواع ذرات معلق در آب را حذف کند و آب تصفیه شده کیفیت بالایی داشته باشد. از دیگر مزایای فیلتر شنی ، هزینه ی پایین نگهداری و بهره برداری از آن است که این فیلتر ها به راحتی قابل تعمیر و تعویض می باشند. از مزایای فیلتر شنی می توان به دوام و طول عمر بالا اشاره کرد و در صورتی که نگهداری درستی از فیلتر شنی انجام شود این فیلتر ها سال ها مورد استفاده قرار می گیرند. فروش فیلترشنی با قیمت ارزان از طریق مرکز اطلس آب انجام می گیرد.

کاربرد فیلترشنی FRP

در صنایع مختلف از فیلترشنی FRP استفاده می شود و استفاده از فیلترشنی FRP بسیار گسترده است. این تجهیز سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و به جهت مزایایی که دارد استفاده از آن بسیار کاربردی می باشد. فیلتر شنی یکی از بخش های مهم در تصفیه سازی آب است که با ایده گرفتن از طبیعت ساخته شده است. در فیلترشنی FRP از شن و سیلیس دانه بندی شده برای تصفیه سازی آب استفاده می شود. استفاده از فیلتر شنی باعث زلال سازیی آب می شود و آب به درجه ای از شفافیت می رسد.  در  تصفیه‌ خانه ‌های آب از فیلتر شنی استفاده می شود. برای تصفیه آب شرب و حذف ذرات معلق و آلودگی ‌ها از فیلتر شنی استفاده می شود. در استخر های شنا از فیلتر شنی به منظور حفظ کیفیت آب استخر و جلوگیری از کدورت و آلودگی می توان بهره برد و در بسیاری از استخر ها فیلتر شنی به کار گرفته می شود. همچنین در بخش سیستم‌ های آبیاری از فیلتر شنی استفاده می شود و برای تصفیه آب در کشاورزی از آن بهره می برند. همچنین برای جلوگیری از مسدود شدن نازل ‌ها ، از فیلتر شنی استفاده می شود. در بخش صنایع غذایی و دارویی  فیلتر شنی کاربرد دارد و به منظور تصفیه سازی آب مورد استفاده در تولید محصولات غذایی و دارویی از فیلتر شنی می توان بهره برد.

فروش فیلتر شنی از طریق شرکت اطلس آب در نمونه های با کیفیت و قیمت مناسب انجام می گیرد و فرصتی برای خریداران تجهیزات تصفیه آب بوجود آمده تا بتوانند خرید فیلترشنی FRP و سایر تجهیزات را از طریق سازنده انجام دهند.

فیلتر شنی

فروش فیلتر شنی به صورت غیر حضوری

فروش فیلترشنی FRP از طریق سایت اطلس آب انجام می گیرد. فیلتر شنی از اجزای تصفیه سازی آب می باشد. فروش فیلتر شنی به صورت غیر حضوری از طریق سایت اطلس آب انجام می گیرد. خرید فیلترشنی به صورت غیر حضوری در زمان کوتاه و به سادگی امکان پذیر است و به همین دلیل این مجموعه ، سایت اختصاصی خود را راه اندازی نموده تا بتواند پاسخگوی تمام مشتریان در سراسر کشور باشد. در صورتی که می خواهید خرید فیلتر شنی را با کیفیت بسیار عالی انجام دهید ، پیشنهاد ما به شما ، شرکت اطلس آب است. اطلس آب از مجموعه های سازنده تجهیزات تصفیه آب است که انواع پکیج تصفیه سازی آب را ارائه می کند. برای دریافت اطلاعات لازم برای خرید فیلتر شنی با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید  تا اطلاعات لازم را به دست آورید.

 https://atlas-ab.ir/

1234567